Saturday, July 14, 2012

TETAMU YANG TIDAK DIJANGKA......dan update..!!

Gud morning..!!

Saje nak update....warga Desaria yg pertama menjejak kaki ke rumah saya (yg masih dlm keadaan bersepah) baru sebentar tadi.  Tak payah nak diperkenalkan dorang ni yg dah sedia "famous" di Desaria.
Sape tak kenal Hasan, Fazreen dan Fahim..???  Dorang ni saje dtg melawat Anazteen.  Apa yg menggembirakan hati ni adalah persahabatan masih bertaut walaupun kami tidak lg di Desaria....Alhamdullillah...



dan update.....click je gambo bawah ni .....




Ella



6 comments:

  1. Nanti aku nak buat ko lam swimming pool kat depan rumah aku.........harap2 Ella pindah semua ke Desaria.....

    ReplyDelete
    Replies
    1. he..he.. abestu kalau aku pindah balik ke sana..aku nak tinggal kat mana? xkan dalam kolam kau tu? dah macam ikan duyung pulak nanti.

      Delete
  2. Ko beli lah balik rumah ko tu.......

    ReplyDelete
  3. Homestay Pak Tom bila kosong boleh la datang sini.

    ReplyDelete
    Replies
    1. bole jer...kalau Pak Tom bagi harga 'SIMPATI'...he he..

      Delete