Friday, August 20, 2010

TADARUS AL-QURAN

Assalamualaikum.

Alhamdulillah...tadarus Al-Quran berakhir pada hari ke 10 kita berpuasa. Terima kasih pada hawa yang menjayakan program ini walaupun ada yang tak dapat hadir sepenuhnya atas sebab2 tertentu. Diharapkan di masa akan datang, lebih ramai penyertaan dari kaum hawa..insyaallah.
Di dalam klip video ini memaparkan suasana bertadarus di Surau Desaria kita. Walaupun ada bunyi-bunyian dari kontraktor yang bertungkus lumus menyiapkan bangunan surau yang sedang diubah suai...namun itu tidak menjadi gangguan pada kami..tadarus tetap tadarus...



Ella

5 comments:

  1. Alhamdulillah. Nampaknya Hawa sempat la katam Quran 3 kali untuk Ramadhan kali nih..

    ReplyDelete
  2. Alahai Nasa...boghi lah poluang akak-akak ni buek kueh ghayo pulak..hehe..

    ReplyDelete
  3. If you want to work in favor of some still buy into the vibram five fingers shoes are not beautiful face Faibufingazu Vibram things,Vibram Five Fingers Classic store them, applicable.Our, but we guarantee to purchase large If a discount.Please to give. To see some action!

    ReplyDelete
  4. Tahniah utk kaum hawa... Isteri saya sempat join 2 hari terawal kot.. then 'cuti'... bila nak sambung tadarus... ehh... katanya dah khatam...!!!

    Yang kaum Adam khatam malam ke 22 Ramadhan...

    ReplyDelete
  5. Hahaha...ada beberapa orang lagi yang cuti waktu bertadarus tu...pun kes yg sama jugak...dtg dah habis.

    Alhamdulillah..kaum Adam menyusul kemudian (khatam)...al maklum tadarus di buat selepas moreh...membuang sendawa dah 10 minit..hehehe..

    ReplyDelete